MAK TELAH PERGI UNTUK SELAMANYA DAN TELAH SELAMAT DIKEBUMIKAN


Alhamdulillah semuanya telah selamat hari ini dan Mak selamat dikebumukan pada jam 10.30 pagi tadi di Tanah Perkuburan Islam Kg Teluk Piah, Kuala Selangor.

Setelah bertarung hampir 20 hari mak bertarung melawan penyakitnya di Wad ICU, Hospital Sungai Buloh dan semalam Mak telah menghembuskan nafas terakhirnya kira-kira jam 3 petang.

Kini tinggal aku 4 beradik untuk meneruskan kehidupan tanpa Abah dan Mak disisi.. Mungkin sukar untuk kami tetapi Allah SWT lebih sayangkan Mak dan kami redhakan pemergiaanya.

Aku mewakili pihak keluarga mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang terlibat membantu aku selama ini.. 

Aku amat terharu dengan keperihatinan penduduk kampung, sahabat-handai, pemimpin-peminpin parti politik hinggalah ke pegawai jabatan kerajaan dan perseorangan yang tidak putus-putus mengunjungi aku di rumah.

Jasa kalian semua pasti akan aku kenang hingga akhir hayat..

Akhir kata,aku doakan kesejahteraan Mak di alam sana.. Moga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman..

Comments

parangpanjang said…
Salam Takziah.
Semoga tabah menghadapi ujian dari Allah.
atanhs KELANG said…
di CUCURI RAHMAT keatas ALLAHyaharmah dan ditempat bersama ahli - ahli SYURGA.AL FATIHAH... drp, LahassansulaimanPajar, kg.kuantan Kuala Selangor

Popular Posts